dimarts, 26 de febrer del 2013

Bangkok

Ja les tenim aquí!!
 Malgrat no seguir les nostres indicacions ens hem trobat!!

A la moda per entrar als temples budistes sagrats

El buda estirat
(46m de llarg i 15m d'alçada)

Wat Pho Temple

China Town

Chao Phraya

Wat Arun Temple

16 de febrer...
Deixem la Índia i aterrem a la capital de Tailandia, Bangkok.

El nostre viatge fa un rumb de 180 graus, canviem de país i comencem una nova etapa del viatge. Després de 5 mesos pel Nepal i la Índia, seguim el camí cap al sud-est asiàtic. Això ens ha comportat deixar el fred nepaí i la primavera índia per aterrar a la sufocant xafogor i calor tailandesa. Val més no saber la temperatura!

Aquí, hem tingut la segona visita del viatge, l'Alba (la Torrentó) i la Laia (la Ximpum) estan per Tailandia i ens hem trobat a la capital!! Vam trobar-nos el dia 18 just a temps per celebrar l'aniversari de la Torrente, Felicitats!!! Per aquest país anirem coincidint i compartint uns dies amb elles, sempre fa il·lusió retrobar-te amb els teus! Què bé, estem molt contents, gràcies!!

Bangkok és la ciutat dels contrastos.
Agafes un vaixell pels seus canals i veus casetes de fusta a tocar de l'aigua i els seus temples budistes, es diu que és la Venecia asiàtica.
La modernitat està arribant a marxes forçades i els gratacels van sortint com bolets en una ciutat de 16 milons d'habitants. Veus des d'un carretó tirat amb bici, com un metro impecable, un taxi de color rosa o et passa l'sky tren per sobre (com diu el nom, va per dalt); o quan surts de l'estació tens una sortida directa als immensos centres comercials, qualsevol diria que estàs a Nova York
Canvies de barri i arribes a China Town, on sembla que t'hagis transportat a Pekin immediatament.
I, no cal parlar del menjar, des de cuina de tot el món a un restaurant de luxe, fins a carritos i paradetes pel carrer de menjar on pots provar els seus deliciosos plats asiàtics. La fruita amb aquesta calor no cal dir que és necessària i bonissíma. El millor refresc amb tanta xafogor!
Ahh i no cal patir per l'hora de menjar o tancar les botigues, aquí tot és 24 hores. És una ciutat que no descansa i a qualsevol moment pots percebre vida i moviment.

Cal dir que l'arribada a Bangkok ha suposat un gran canvi per a nosaltres del que estàvem acostumats fins ara, però tot i això, ens ha agradat aquest contrast bèstia i una mica de modernitat i facilitats occidentals se'ns han posat bé!

Després d'uns dies descobrint aquesta immensa ciutat, decidim abandonar la urbe per baixar cap al sud de Tailàndia i anar a disfrutar i a relaxar-nos a les platges de les seves illes.